Łączna liczba wyświetleń

sobota, 16 czerwca 2012

No Hej :) Dzisiaj o neonowych kolorach ! Pisałam we wcześniejszym poście , że dodam zdjęcia "neonowych"   rzeczy które posiadam , ale się okazało, że ja żadnych  neonowych rzeczy nie mam . hahahah . Więc muszę wziąć zdjęcia z internetu :) .

A teraz co u mnie :D . U mnie dobrze . Wczoraj (piątek) poprawiałam angielski na 5 i mi się udało . Jako jedyna w klasie mam 5 na koniec roku ;) . Czuję się dumna . Od wczoraj kocham panią od matmy ! za to ,że wstawiła mi 3 na koniec roku ! . Średnia ocen z matmy wychodziła mi 2.50 ale szczęście , że byłam na konkursie ! Gdybym nie poszła na konkurs nie miała bym trójki :D

A teraz parę pytań , jak chcecie to odpowiadajcie w komentarzach :D ! :
Czy podobają Ci się kolory neonowe ??
- Tak podobają mi się :)
Podobają Ci się bardziej stylizacje w neonowych czy w pastelowych kolorach ?
- Podobają mi się w neonowych i pastelowych :)
Które częściej nosisz na sobie kolory ? neonowe czy pastelowe ?
- Nie wiem czy ciuchy które nosze wliczają się w neonowe i pastelowe kolory :D Mają normalne kolory :D
Jakie kolory wolisz ? neonowe czy pastelowe? 
- trudne pytanie . Nie wiem , na prawde .

I kilka zdjęć :
 







Nie wiem czemu tyle żółci :D??
Piszcie co myślicie o neonach :D
PA!



20 komentarzy:

  1. Moja mama dostaje szału jak mówię jej o litach. kiedy dodam, że z ćwiekami to już w ogóle. ;D
    Bardziej podobają mi się pastelowe ubrania i takie też częściej noszę. Nie lubię się wyróżniać.

    OdpowiedzUsuń
  2. marzą mi się kanarkowe buty <3

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję 5 i 3 :)
    Mi się neony podobają, ale sama ich za bardzo nie noszę, bo głupio się w nich czuję :P

    OdpowiedzUsuń
  4. ahhh!neony cudeńka <3
    obserwuje:*

    OdpowiedzUsuń
  5. O jejkuuuuu! Uwielbiam neonowe kolory! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje 5 i 3 :) Mi babka od matmy chce wstawić 2, chociaż wychodzi mi 3 -.-

    A co do neonów to podobają mi się, ale bym raczej nie założyła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. neonowy róż jest mega ;*

    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  8. Neony bardzo mi się podobają, pod każda postacią! A sukienka na zdjęciu jest cudowna, już ją gdzieś widziałam :))

    Zapraszam Cię przy okazji serdecznie na moje pierwsze rozdanie na blogu:) Będzie mi bardzo miło, jak zostaniesz na dłużej:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Żółty to prawdziwy hit sezonu, na początku mu się opierałam, ale powoli zaczynam się zakochiwać :)

    Jak będziesz miała chwilę to zapraszam do mnie http://girlhascat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. kocham kocham kocham <3

    obserwuje i zapraszam do mnie . ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja tam w neonowych kolorach wyglądam... Nie wyglądam, więc nie noszę ;P Ale buty są świetne.

    OdpowiedzUsuń