Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 14 czerwca 2012

Hej :) Dawno nie pisałam postów bo w ogóle nie miałam czasu (no przed chwila ale ciiiii heh ) , trzeba było poprawiać oceny , ale teraz już mam trochę luzu . Już nie długo wakacje NARESZCIEEEE ! Wtedy będe miała więcej czasu i będę się częściej udzielać . Miałam zrobić post pt. Neonowe kolory , ale jak pisałam wcześniej w ogóle nie miałam czasu .Mam nadzieje , że uda mi się taki post napisać i pokazać wam kilka zdjęć rzeczy, które mam właśnie w neonowych kolorach a nie brać obrazków z Internetu (wujek GOOGLE). Już nie będę się tak rozpisywać PA:)

właśnie wzięłam udział w konkursie .POLECAM !:)
http://karmeloveciasteczko.blogspot.com/2012/06/konkurs.html?showComment=1339693744483#c2346153340317363160

11 komentarzy:

  1. oj daj spokój, nie mam ślicznych nog, są po prostu chude :P
    u mnie o nowym biovax'ie, zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. No to czekam na tego posta :)!
    Pozdrawiam i zapraszam :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję , że niedługo będzie . Postaram się jak najszybciej go zrobić :D

      Usuń
  3. tak, bardzo dobre są te szampony, nie trzeba odżywki po nich by się dobrze rozczesywały, jest do roznych wlosow i kazdy slicznie pachnie, najladniej do farbowanych :P pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. nie wiem czy w każdej, ale w gemini na 100%, musisz poszukać :* albo w zielarskim powinnaś znaleźć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oooo ;D to ja z niecierpliwością teraz będę czekać na tego posta. :D + zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję ;* Też nie mogę doczekać się wakacji ;p

    OdpowiedzUsuń